Semih Senturke Yol Gozuktu..!



Fenerbahçe’nin ‘Nöbetçi Golcü’sü Semih Şentürk, Ankaragücü maçının 19 kişilik kadrosunda kendisini göremeyince adeta yıkıldı... Dün kadronun açıklanmasından sonra evinin yolunu tutan golcü futbolcunun yakın çevresine, “Demek ki, 13 senelik Fenerbahçe maceram sezon sonu bitiyor. Ben kimseye yanlış ya da ters bir davranışta bulunmadım. Sadece antrenmanlarda çalışmalarımı sürdürüp forma giyeceğim maçı bekliyorum. Ancak yine de kadroda düşünülmüyorum. Kimse bana bir şey söylemiyor. Bunca yıldır önüme konan mukavelelere düşünmeden imza attım. Bana karşı takınılan tavrın, ara transfer sezonunda Mersin İdmanyurdu’na transfer olmamam nedeniyle buralara kadar geldiğini düşünmüyor değilim” dediği öğrenildi. 
5 maçtır oynama şansı bulamıyor
Bu sezon 18 maçta forma giyen Semih, bunlardan 10’unda ilk 11’de sahaya çıktı. Nöbetçi Golcü, ligde en son, 2 Şubat’ta deplasmanda oynanan ve Fenerbahçe’nin 3-1 mağlup olduğu Samsunspor karşılaşmasının 72. dakikasında oyuna girerken, o tarihten sonra formayı unuttu. Tecrübeli futbolcu, Samsun’dan sonra oynanan Beşiktaş, Karabükspor, Sivasspor, Eskişehirspor ve Gençlerbirliği maçlarında forma giyemedi. 2007-2008 sezonunda 17 golle gol kralı olan Semih, bu sezon ise performansıyla büyük düş kırıklığı yarattı. Semih, ligde geçtiğimiz sezon 10, 2009-10 sezonunda 6, 2008-09 sezonunda ise 7 gol atmıştı.              


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter